Konu
"-" li domainlerde google sorusu
24-10-2007, 09:47:00
#8
Ekstra
Google "-" işaretini "boşluk" ve "." gibi yorumluyor.
Şu ana kadar zararını görmedim aksine yararı oluyordu.