Neden siteyi kapıyayım ki yahu? Bence hiç gereği yok, google yede mail atmam...My_X
Tam tersine Vatan Millet için açık tutarım!
Not:Bu arada sanki ben olayı çözüyorum gibime geliyor, dur bakam biraz daha araştırayım...
istediğini yapabilirsin latife yapmak istedim ister kapa ister aç yorum yapmaya gelmiyo yani