Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
reklamZ'mi el attı ? Hadi be bunlar bişeye el atarsa içine mutlaka zıçarlar ben ringofon kodlarını kaldiriyim bari
kardeş sana katılıyorum bende kaldırıyorum 0.55 + reklamz + %15 kesilecek zaten yüklemelerde düştü değmez yani bedava reklam yapmış oluyoruz...