Neden siteyi kapıyayım ki yahu? Bence hiç gereği yok, google yede mail atmam...My_X

Tam tersine Vatan Millet için açık tutarım!






Not:Bu arada sanki ben olayı çözüyorum gibime geliyor, dur bakam biraz daha araştırayım...