ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evyap = ödemeyapma inşaat
Süpersin ya

Aslında çocuğa hakvermek lazım.Aynısını bana da yaptılar ama insanlık bizde kalsın dedik yine.