Muahaha Süperdi yemin ediyorum sonuna kadar da buna katılıyorum. Ya bana denk gelen kızların hepsi böle yada Tümüyle bayanlar böyle ne yazık ki. Az olana kesinlikle Tamah etmezler sonra ya evde kalırlar yada beni ne doktorlar mühendisler istedi de gitmedim diye kocalarına isyan ederler.