dediklerinizden bişey anladıysam arap olayım şimdi napmalıyım kısaca?bu member bot u ekledim misafirlere konunun içindeki mesajı görmemelerini de sağladım.bu botlar üye olacak mı şimdi?yani ne yapıp ettiklerini görebilecekmiyim ve ne zamana olur bu olay

edit: ben komple sildim kurtuldum ohh be