peki şimdi kaldırıyorum eklentiyi.google a falan üye yapma eklentisini kurdum ve misafirler forumu görebilir konuları görebilir ama konu içeriklerini göremez diye işaretledim.ama hala üye olmadılar.init.php yede ekledim gereken kodu.ama üye olmadılar.bunun için beklemem mi lazım veya seçenekleri (konuları görebilsinmi mesajları görebilsinmi falan) nasıl ayarlayabilirim.doğrumu yaptım?