Merhaba arkadaşlar ,
Rapidshare account satıyorum , ilgilenen arkadaşların mesaj bırakması yeterli olacaktır. Garanti bankası ödeme alabilirim. Fiyatların fazla tuzlu olduğunu düşünmüyorum .. Lütfen çok pahalı vs demeyin
Paypal ödeme kabul etmiyorum.
3 x 1 aylık = 10 YTL ( 3 tane alırsanız 25 YTL )
4 x 3 aylık = 20 YTL ( 4 tane alırsanız 65 YTL )
3 x 6 aylık = 30 YTL ( 3 tane alırsanız 75 YTL )
2 x 12 aylık = 60 YTL ( 2 tane alırsanız 100 YTL )
Herkese iyi çalışmalar.