Konu
Serdar ortaç Msnde :)
02-06-2006, 19:59:46
#60
deli dana
abi seni burda anlatıyom tanıdıklara galiba birazda gözümde büyütmüşüm seni..
seni ve zionu harbiden merak ediyom..
forumun büyükleri
serdar gelse burda havası olmaz..