Hazır konu açılmışken bende sorayım :
Bildiğimiz üzere ağırlıklı US hiti olan siteleri istiyorlar.Peki uluslararası clickleri ücretlendirmiyorlar mı acaba?
Sonuçta %40 US hiti olan sitelerdede YPN gördüm daha önce.
Birde adsense e göre ücretlendirmenin baya yüksek olduğunu duydum doğrumudur??