bana laf düşmez ama yorumumu yazayım, konu açılma tarihi mailden önceyse lisans değişimine izin verilmesi gerekir diye düşünüyorum. eğer konu açılma tarihi mailden sonraysa yapılacak bişi yok kanısındayım.