LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben lisans değiştirme olayını alıp satasınız diye değil domain banlandığında veya sanda vs girdiğinde mağdur olmayın diye yapmıştım ve bunu online check ile kontrol ediyordum. online check kaldırıldı ve artık lisans değişimi yapmıyorum
bir sefere mahsus yaparsın scripti satığımda
çünki başlangıçta böyle birşey söylemedin ki satış başlığını açtıktan 18 gün sonra söylüyorsun bu hiç iyi değil. zor birşey değil herhalde bu scripti yeni sahibin domainine göre yeniden şifrelemen ama başka sebeptense bilemem
dediğim gibi ticari etik olarak bunu yapman gerek çünki baştan böyle söylemedin. bizde ona göre para verdik.