Ben test ettim ringofon yani şu cep reklamları para vermiyor. hemde 1 kuruş bile vermiyor. adamlar nasıl msn den spam yapmanın bir yolunu bulmuşsa tıklamalara 0 kazanc vermeninde bir yolunu bulmuşlar. hepimiz birlik olup google mesaj atarsak bu sorunu çözeriz bence.