WhiteKey adlı üyeden alıntı:
bence yaplama değil bencede enazından böyle direk iletişim deneyenlere saygı göstermek lazım derim enazından kendisi belirli bir süre geçtikten sonra yayınlayın diyor eminim %90 webmaster bu kurallı kabul eder korsanında ilk etapta büyük ihtimal önüne geçilir zaten herkes için mutlu son olmuş olurdu
Konuşmanın sonunda abi yarın albümünü mü ne alıcam vardı, konuyla alakasız yağlama bir mesaj, sadece bu yüzden yağlama olabilir

Neyse arkadaş konuşmuş anlaşmış, sonuçta Serdar Ortaç gelip kardeşimizden kaldırmasını rica etmiş, bi tarafları havalanmadan efendi efendi avukat mavukat dalgalarına felan düşmeden rica etmiş, böyle durumda başüstünde tutmak lazım tabiki ama arkadaşımız biraz yağlamayı abartmış