bence yaplama değil bencede enazından böyle direk iletişim deneyenlere saygı göstermek lazım derim enazından kendisi belirli bir süre geçtikten sonra yayınlayın diyor eminim %90 webmaster bu kurallı kabul eder korsanında ilk etapta büyük ihtimal önüne geçilir zaten herkes için mutlu son olmuş olurdu