Yok ne olayı

Sadece reseller satın aldığınız yerden (ki almışsanız) ordan daha ucuz yaparsanız iyi olur dedim. Çünkü olay bundan ibaret.
Zaten eğer iş ciddiyetiniz ve gerçekten bu işi yapıyorsanız bileğinizin hakkı ile ileri de iyi bir şirket olursunuz.
İyi Geceler