Eğer kendiniz bayi değilseniz ve reseller kullanıcısı iseniz sanırım öyle. Piyasayı değilde bayinize bakınız.
Çünkü bayiniz eğer 100 mb alan 5 gb aylık transfer örn: aylık 5 ytl ise siz 6 yapamazsınız.
Çünkü zaten ayrıca siz sadece teknik destek için para alacaksınız. Birde kişi sizden alacağına bayinizden alır. Onun için ilk olarak ana bayiden ucuz olmasına dikkat edin.
Birde iyice araştırma yapın, çok ucuz ya da çok pahalı olmuyor.
İyi Geceler
Umarım iyi iş yaparsınız