hmm neyse konuyu baltalamıyım cunku o tanıtmıstı da bu konuyu..
Modlar da bu arada zevkine adam banlamaz ö.m birseyler demiştir...Herkes anasından cukmıs ak sut gibi değil.

(burası biraz sacma olmus

)
Alakası Yok.
Bi Tartışma Konusu Açılmış.Konuda;
Bir Kaç Kişi Millet Oruç Tutarken Cafenin ortasında sigaa içtikleri İçin Dövüldüğü Tartışılıyormuş Arkadaşta Hak Etmişler Demiş
Ban Sebebi Bu
"İnsanlığa Aykırı Msj"