emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün benimde başıma geldi düzeltemedim format attım başlat çalıştır 'regedit' yazıp entera bas bir.Yöneticiniz tarafından engellendi gibisinden bir yazı çıkarsa düzelticek bir yol yok ya format ya windowsu yeniden kurarsın ama sağlıklı olmaz
nasıL düzeLicek gibi değiL düzeLir..

başlat - çalıştır - gpedit.msc

sonra sırasıyla sol taraftan

yönetim şablonları - sistem - ctrL+aLt+deL seçenekleri - görev yöneticisini devrede kaldır - devre dı$ı yapıp uygula tamam yap...