Geçen gün benimde başıma geldi düzeltemedim format attım başlat çalıştır 'regedit' yazıp entera bas bir.Yöneticiniz tarafından engellendi gibisinden bir yazı çıkarsa düzelticek bir yol yok ya format ya windowsu yeniden kurarsın ama sağlıklı olmaz
nasıL düzeLicek gibi değiL

düzeLir..
başlat - çalıştır - gpedit.msc
sonra sırasıyla sol taraftan
yönetim şablonları - sistem - ctrL+aLt+deL seçenekleri - görev yöneticisini devrede kaldır - devre dı$ı yapıp uygula tamam yap...