Arkadaşlar bugun amcaoğluna bluetooth ile mp3 atiyordum.Mp3'ü attı daha sonra bi dosya geldi kendiliğinden kabul edildi ve açıldı.

Şimdide telefonun GSM operatörünün isminin yazdığı yerde Yeşil bir yazı ile Infected By CommWarrior yazıyor.

Baktım virüsmüş.Bunu nasıl temizleyebiliriz? ( yazılım attırmaktan başka )