kardeş o duruma bizde düştük ne hallere girdik bilemezsin bir tane ******** bir adama denk geldim gelmez olaydım adama site verdim karşılığında bana bu forumu verecekti neyse adama siteyi verdim aa baktım domain başkasında db başkasında lisansta problem var sanırım operahosting.com denen şerefsizdeydi neyse yaklasık 2 hafta boyunca telde görüştük falan filan domain transfer işlemini başlattık adam kilidi açmıyor sonra kilidi açtı mail gitmiyor 1 haftada domain bekledik neyse zar zor aldık domainle db yi sonra lisansta sorun çıktı vs vs vs.. ama şimdi herşey bende eğer hala ilgileniyorsanız msn pm atabilirsiniz.