valla bazı rivayetlere göre 15inden sonra banlananlar paralarını alıyormuş. ben 15inde banlandığımda paramı alamadım. 20sinde de banlandığım oldu paramı alamadım.

soğuk bi su içip yeni projelere devam edebilirsin.