selim61 adlı üyeden alıntı:
o fiyata aldın ve kazık yedim diyorsun, sana söylicek birşey bulamıyorum.
Yabancı aldıysan kazık yemişindir Ama yerli aldıysan fiyata göre güvenilir sayılabilir. Tabi her pahalı firmada iyi değil tabiki