Konu
Yağmur Kaşifoğlu ;)
16-10-2007, 17:32:46
#3
ibr_cnr
ben hayran kitlesi olur diye almıştım. olacağını da düşünüyorum.
fikirlerin için saol ama öle elden çıkaracağıma elimde patlasın daha iyi..