belki düşünmüş olabilirsiniz ama Com ve De olarak ikisinide alsanız daha iyi olur site almanca olacağından bahsetmişsiniz .de uzantısı öncelik olsun sedo ya park edecekseniz .
diye düşünüyorum. . .