Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu EzeTRo tarafından (Bugün Saat 11:22 PM ) de değiştirilmiştir..
hexca mesajını 11.19'da yazmı$...
Yahu ne akıllı adamsın sen böyle ya;
ben ben neden teşekkür ettimde o alıntıyı vurguladım.
Herhalde o yazı orada çıkacak.
Bundan sonra konu ile ilgili mesaj yazmayan arkadaşlar hakkında Moderatorlere başvuracağım..