Arkadaşlar gerçektende şu tartışmaları bitirseniz iyi olur artık. Kimin ne bilip ne bilmediğini herkez biliyor. Fakat burada bu şekilde atışmak gereksiz geliyor. Yazılan mesaja gülüp geçmek bu kadarmı zor. Herkez tekrar tekrar aynı şeyleri sölüyor.
Bir kişiye verilebilecek en büyük ceza onunla konuşmamaktır. Mesajına cevap verip tartışmak yerine site adminlerine özel mesajla bildirebilir yada üst kısımda teraziden olumsuzu tıklayıp haberdar olmalarını sağlayabilirsiniz.