bağlantı birimi koyduğum zaman 200+ tık ve maximum 3 dolar oluyor
normal reklam birimi koyduğum zaman 50+ tık maximum 3 dolar oluyor
bu adamların reklamları çıkacağına bağlantı birimi kalsın daha iyi.
Not : onca insandan alınan beddua ( webmasterlerdan + oyuna gelen net kullanıcılarından ). bilmiyorum nasıl iflah olacaklar.