ASP bilgin arkadaşın dediği gibi az ise biraz zorlana bilirsin. Ama üstün körü nasıl yapılabilir anlatmaya çalışıyım.

Önce veritabanında üyeler diye bi tablo oluştr bast bişey olcağı için Kullanıcı adı şifre posta ad soy ad sutunlarını ekle.

sonra sitende bi üyelik formu yap yukardaki bilgilerin sorulduğu. formu doldurup gönder denildiğinde bilgiler db de bu tablolalara yazılsın.

sonra kullnaıcı giriş form u yap kullanıcı adı ve şifrenin sorulduğu bilgileri girip giriş denildiğinde db ye bağlanıp bilgilerin doğruluğunu kontrol ettir ve session ları aç

tarif yaz sayfasınında başına

if session("uye") = "" then
response.redirect("uyegiris.asp")
end if

bu kodu koy. yani üye giriş yapılmadıysa uyegiris.asp ye yönlensn