arkadaşlar ingilizce icerikli sitelerin daha cok getirisi oldugu kesinlikle kabul edilmiş
ben blog acacagımda nasıl yapamalıyım aklımdakiler söyle
ingizlizce girş ve
/tr turkcemi v ingilizce siteden türkish gibi yada sadece ingilizce mi sizce ona göre blogu kuracam