Konu
konu karşılığı logo yaptırıcam
30-09-2007, 02:19:20
#8
Andres1905
p.tesi askere gidiyorum
geçkalabilirsin fazla uğraşmadım ama ii bi logo olduğunu düşünüyorum sanırım beğenmedin veya iniz