şöyle düşünüyorum vbulletin sürüm ilerledikçe acaba artık zoints hata çıkarmaya uyuşmamaya başlarmı?

zoints'in sanırım ve gördüğüm kadarıyla ilerlemiyor yani sürüm falan yükselmiyor. siteside zaten sanırım dağılmış.

eğer böyle olacaksa baştan katlanalım külfetine ve biran önce vbseoya geçip hiç değilse yol alalım diyorum.

sizin görüşleriniz ve fikirlerinizi bekliyorum kararsız kaldım.


birde. vbseo lisansı satılamaz, devredilemez, kullanılan site değiştirilemez deniyordu hala öylemi? ve lisans ücreti 1 kez ödeyince yetiyormu yoksa vbulletin gibimi?