s.a arkadaşlar ben bir sitemde bundan 3 4 ay önce mk portal içine phpbb forum kuruluydu ve bu tip bir saldırımı desem tacizmi desem bir hareket yapılmıştı o yüzden sitemi kapatmıştım şimdi bir subdomainime bir forum kurdum ve aradan 2 hafta geçmeden anasayfadan link vermemiş olmama rağmen gene buldular ve gene saldırmaya basladılar . ben bunlardan nasıl kurtula bilirim bunları yapmaları yapma amacları nedir hergün en az 5 6 kişi üye oluyor forumun heryerine bu tür mesajlar yazıyolar mesajları silip onları banladığım zamanda dahaçok sinirleniyolar ve daha çok uye olup daha çok mesaj yazıyolar bunlar kimdir bir yardım bekliyorum sizden .