Merhaba Arkadaşlar,
Bende bi webmaster forumu açmış bulunmaktayım. 2 gündür uşraşıyom sağıyla soluyla, ufak tefek işlemlerimiz halen devam etmektedir, fakat yorumlarınızla gelişmek için başlık açmaya karar verdim. Olumlu ve olumsuz yorumlara açığız. Şimdiden teşekkürler.
WmForumu.Com - Webmaster Forumu - vBulletin
Saygılar.