Merhaba Arkadaşlar,

Bende bi webmaster forumu açmış bulunmaktayım. 2 gündür uşraşıyom sağıyla soluyla, ufak tefek işlemlerimiz halen devam etmektedir, fakat yorumlarınızla gelişmek için başlık açmaya karar verdim. Olumlu ve olumsuz yorumlara açığız. Şimdiden teşekkürler.

WmForumu.Com - Webmaster Forumu - vBulletin

Saygılar.