Profilimden --> Seçenekleri Düzenleden ---> Full Mesaj Editörünü Seçiyorum Fakat Bi Türlü Çalışmıyor Anlamadım

sürümüm 3.6.7 napabilirim panelden de bi ayar falan mı açmak gerekli ?