Arkadaşlar forumdaki üyelere mail gönderiyorum vbulletin de ama her seferinde sayfanın en altından tıklamam gerekiyor bunu tek seferde şukadar kişi ye gönder diye seçip otomatik göndermesini nasıl sağlarım acaba her seferinde sayfa altından tıklamak zaman alıyor kendisi otomatik göndersin yani varmı böyle bir sistem birde text yerine html mail gönderilebilirmi admin bölümünden ve bu nasıl olur...