Özellikle yaklaşık olarak son 2,5 yıldır, Linux serverlarda host edilen siteler, Windows serverlarda host edilen sitelere oranla, hemde gün geçtikçe artan bir farkla daha fazla hack edilmekte. (kaynak: zone-h)

Yıllarca windows serverların süzgeç olduğu, açıklarından ve dandirik olduğundan bahsedilirdi. galiba windowsun boşuna günahı alınmış...

(Şunu düşünebilirsiniz: "şimdi windows server kullanımı çok az, o yüzden". eskiden de linux serverlar çok az kullanılıyordu)