ben kitap aldım da devamlı arabadayım tüpçü war bizim cmartesi boşum bi onu da kitaptan öğrenmeye çalışıom ama birisi anlatsa daha iyi olur yani para isterse fazla veremem ama genede bişiler ayarlarım çok öğrenmek istiyorum bilgisayar okuyorum seneye web programcılığı seçeyim dedim hocanında bilgisi yok orttada kaldım