18 inde banlandim aldim sakın mail felan yazma forumu takip et odemeler yapildi denildigi zaman git parani al garanti verebilirim
evet sana katılıyorum arkadşım
burda bilen bilmeyen bile bişey der. neymiş. maille ileşime geçicekmiş

Allah'ım neler var ya. hangi akla hizmet böyle bir yorum yapıyorlar anlamadım gitti.
Nese paran %99,9 gelecektir.Ödemeler geldiği gün git al bankandan. Burada tecrübeli abilerin var. Hele benim gibi ban manyağı olmuş bir abinden yardım almak zevkli olmalı