23 Şubat tarihinde banlandım, içerde 138 usd civarında bır ucret vardı neden banlandığımı tahmın edebılıyorum ve forumda yazmıştım
https://www.r10.net/google-adsense/35...n-tiklama.html
bu tur bır saldırıyı oncekı gunlerde tekrar almıştım, sanırım odemeyı alırız...