domainler süresi bittikten sonra 2-3 ay beklerler renewal hold, redemptionperiod, pending delete restorable gibi modlarda beklerler sizin peşinizde olduğunuz domain aralıkta dolmuş süresi, şuan şubat ayında olduğumuza göre önce bir kaç gün bekleyin sanırım 24aralıktı domain bitişi 24şubatta tekrar bakın ogün düşmüş olabilir ama en fazla mart ortalarında falan domainin tamamen düşer ( tecrübelere dayanarak

:P ) burda bir önemli noktada whois sürekli whois çekmeyin domaine whois serverlarındaki botlar domain tamamen düştükten saniyeler sonra domaini alırlar çok talep olduğundan, 1-2 hafta elde tutarlar buna parka çekmek diyolar bu 1-2 haftada whois çeken olmazsa tamamen düşer sizde alırsınız, ben o şekilde istediğim 2 domaini kaybettim. Yok siz sürekli whois çekerseniz en az 1sene o domain adamlarda kalır talep var diye kaydederler, satın almak istediğinizde binlerce dolar fiyat biçerler ya onu öder alırsınız yada domaini unutmak zorunda kalırsınız. Umarım faydası olur..