Konu
r10 da cıkan böcek :D
22-01-2007, 03:30:37
#23
spiderbot
Misafir
l_o_n_g_h_o_r_n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böcek dediğiniz nokta değilmi ?
bazı rivayetlere gore virgülde olabilecegi söyleniyor
ama sanırım text diil jpeg olsa gerek yani karizmatik