Arkadaşlar baktım ama ben göremedim sanırım bu konu için en uygun yer burasıydı sanırım.

Ben port açmak istiyorum.
Origo ASR 8000 modem kullanıyorum.
istediğim portları nasıl açabilirim? Şimdiden teşekkürler.