Konu
Port acmak istiyorum
13-01-2007, 16:35:59
#1
Pro[Ge]
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar baktım ama ben göremedim sanırım bu konu için en uygun yer burasıydı sanırım.
Ben port açmak istiyorum.
Origo ASR 8000
modem kullanıyorum.
istediğim portları nasıl açabilirim? Şimdiden teşekkürler.