Merhaba Arkadaşlar
Ben dedicate sahibiyim. php.ini de safe_mod off yapmama ragmen joomlalarda modul kurumca hata veriyor ( klasor olusturulamama hatası ) Bunun joomla ile tamameen alakası yk paket sağlam surumle aynı. Ancak bu hata sunucudan kaynaklanıyor ne yapabilirim. (safe mod = off suanda ) Yardımlarınız için teşekürler..