Konu
Vbulletin Sürüm Ödemesi
09-10-2008, 14:53:17
#1
Tufan
Arkadaşlar Vbulletin son sürümleri kullanmak için herhalde 30 $gibi bir ödeme yapıyormuşuz, bunu nasıl ve nereden yapıyoruz ?
Tam olarak anlatacak arkadaş var mı teşekkürler.