Arkadaşlar Vbulletin son sürümleri kullanmak için herhalde 30 $gibi bir ödeme yapıyormuşuz, bunu nasıl ve nereden yapıyoruz ?

Tam olarak anlatacak arkadaş var mı teşekkürler.