Konu
Kendi Siteme Ait Messenger ?
17-10-2006, 13:19:45
#9
muhtar
Üyeliği durduruldu
böyle birseyi bende arıyorum ama herhalde visual basic ya da delphi ile yapılıyor ..
bilgisi olan arkadaşlar yol gösterebilir mi bu konu hakkında ?