Konu
Kendi Siteme Ait Messenger ?
13-10-2006, 11:40:34
#7
Simsek
Üyeliği durduruldu
Th3_Ch@MuR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya arkadaşlar bide siteiçi messenger görmüştüm ben bi sitede fakat o sitede kapandı onu nasıl yapabiliz ???
vBulletin mı.......???
Vbulleting.org ta görmüştüm onun gibi birşey.....