Konu
Kendi Siteme Ait Messenger ?
13-10-2006, 11:37:02
#6
Th3_Ch@MuR
Üyeliği durduruldu
ya arkadaşlar bide siteiçi messenger görmüştüm ben bi sitede fakat o sitede kapandı onu nasıl yapabiliz ???