arkadaslar kendi siteme ait messenger nasil yaabilirim bugun bir forumda gordum herhalde editlemis yazilari neyi messenger 7.5 i ben simdi sormak istedigim bende yapabilirmiyim boyle bir messenger yapabilirsem nasil??