Konu
Kendi Siteme Ait Messenger ?
12-10-2006, 20:04:56
#1
YoZgAtLi
Üyeliği durduruldu
arkadaslar kendi siteme ait messenger nasil yaabilirim bugun bir forumda gordum herhalde editlemis yazilari neyi messenger 7.5 i ben simdi sormak istedigim bende yapabilirmiyim boyle bir messenger yapabilirsem nasil??